Český reklamní trh čeká v letošním roce podle  aktualizovaného odhadu mediální skupiny Magna Global (součást Interpublic Group) stagnace, vzrůst by měl o pouhých 0,4 % na 22,7 mld. Kč. Růst potáhnou reklamní výdaje do internetu, jejichž nárůst Magna Global odhaduje o 9,7 %.

Stagnovat byl měly výdaje do rádia a u out-of-home médií se předpokládá mírný pokles o 0,9 %. Mírný pokles je predikován také u televizní reklamy, a to o 0,4 %. Podle aktualizovaného odhadu více poklesnou výdaje do tištěných médií, a to u novin o 5 % a časopisů o 3 %.

Zatím jste si přečetli 50 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.