Bohatí versus chudí. Jaká je životní filosofie milionářů a jak se jejich mentalita liší od průměrných lidí? To se pokusil v knize How Rich People Think ukázat její autor Steve Siebold na základě rozhovorů s bohatými lidmi z celého světa.

"Průměrní lidé věří, že potřebují peníze, aby se mohli obohatit. Bohatí lidé použijí peníze jiných lidí."

Bohatí lidé se nebojí investovat do své budoucnosti z kapes jiných lidí. Průměrní lidé si na rozdíl od bohatých myslí, že je potřeba vydělat si nějaké peníze, aby si mohli vydělat ještě víc, popisuje Siebold.

"Průměrní lidé se domnívají, že trhy jsou poháněny logikou a strategiemi. Bohatí lidé vědí, že jsou poháněny emocemi a chamtivostí."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru