Českému výrobci antivirového softwaru AVG v prvním pololetí letošního roku rapidně vzrostly příjmy, zisk ale mírně klesl. Firma ale měla ke konci června 128 milionů zákazníků, což je téměř třetinový meziroční nárůst.

AVG by si tento růst ráda udržela i do dalších období. ,,Velkou příležitost vidíme v ochraně mobilního připojení a v nastupujících cloudových službách," říká šéf firmy, Američan J.R. Smith.

AVG na začátku tohoto roku vstoupila na burzu, aby získala peníze na svůj rozvoj. A i když se cena akcií pohybuje hluboko pod úrovní ceny v době uvedení akcií na trh, Smith tohoto kroku rozhodně nelituje.

"Vzbudili jsme zájem investorů a dostali jsme se do hry," říká ředitel firmy v rozhovoru pro IHNED.cz.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru