Šéf Unileveru je nezvykle otevřený. Třetí největší výrobce potravinářského a spotřebního zboží otevřeně přiznává, že prodeje v Evropě se vyvíjejí špatně.

"Chudoba se vrací do Evropy," řekl k tomu v rozhovoru pro německý deník Financial Times Deutschland Jan Zijderveld, který vede firmu v západní Evropě od začátku loňského roku. Dříve řídil společnost v jihovýchodní Asii. A nyní se chce i tady inspirovat tím, co je běžné v rozvojových trzích.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se