Úspěch novinky na trhu se dá měřit nejen zvýšením prodeje, ale také rychlostí, s jakou se stejnou cestou pustí konkurence. V obou těchto parametrech je pivo plněné do PET lahví stoprocentním úspěchem. Přestože zpočátku jim sami spotřebitelé velkou šanci na úspěch nedávali.

„PET pro nás byla skutečně skulina na trhu a velké riziko. Nicméně jsme do toho rizika šli a vyplatilo se. Obdobně je tomu i u jiných produktů, které jsou s naší pivní kulturou do jisté míry neslučitelné, jak například pivní mixy,“ říká Jiří Hauptmann ze společnosti Heineken, která u nás přišla s plastem na trh jako první.

V „petkách“ se jako první prodávalo Starobrno a také jedenáctka Zlatopramen. „Zvlášť u Zlatopramenu jsme zaznamenali výrazný nárůst prodeje,“ popisuje úspěch v prvním roce PET lahví na českém trhu Jiří Hauptmann.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se