Ve svých čtyřiadvaceti letech už má za sebou desítky kampaní pro přední tuzemské i zahraniční firmy. Fotil reklamu pro automobilky jako Audi, Porsche, BMW nebo Tatra, banky jako ČSOB či Českou spořitelnu, energetickou firmu ČEZ nebo na Kofolu, Becherovku či Radegast.

První zakázku dostal v patnácti letech, v osmnácti založil firmu.  Od svých dvanácti let pracuje s 3D grafikou, kterou používá k postprodukci fotek. Postprodukci se věnuje jeho firma Playground.

Čtyři roky vyvíjí a prodává postprodukční software VirtualRig Studio, především do Německa, kde jej používají automobilky i reklamní agentury.

Fotil také v cizině - v Austrálii, Turecku, New Yorku či Moskvě. Rozhovor s Rambouskem přinášíme jako součást letního seriálu IHNED.cz, ve kterém úspěšní Češi popisují své kariérní začátky.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se