Dobrý prodejce ví o výhodách i nevýhodách toho, co prodává, a díky dobré argumentaci obstojí při srovnání s třeba i lepší konkurencí.

Každý obchodník by si však měl být vědom i toho, kdy je možné nazývat dojednaný obchod dobrým obchodem. A odpověď musí znít: o dobrý obchod se jedná pouze v takovém případě, kdy je zakázka odběratelem řádně a včas zaplacena.

Kromě zajištění kvality vlastní dodávky je tedy úkolem každé organizace nastavit parametry pro získávání nových zákazníků také podle jejich solventnosti, tedy bonity. Po celou dobu spolupráce je pak důležité o zákazníky pečovat a také sledovat jejich rizikovost. To je základní předpoklad, jak zamezit vzniku nedobytných pohledávek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.