Účetní v průzkumu hlásili velmi vysokou úroveň nesprávného chování zaměstnanců, co se řízení rizik týče. Uváděli zejména časté hazardování s předpověďmi, poskytování příliš optimistických verzí, aby se dotyční vyhnuli kritice, nebo pesimistických předpovědí, aby snížili očekávání. Pouhé procento respondentů se ve své organizaci nikdy nesetkalo s žádným špatným chováním popsaným v průzkumu.

Průzkum naopak zjistil statistické propojení mezi využíváním dobrých postupů řízení rizika mezi účetními a výskytem dysfunkčního chování zaměstnanců. Čím více dobrých postupů, tím méně dysfunkčního chování. K těmto dobrým postupům patří aspekty manažerského účetnictví, tvorba výhledů, reportování a kontrola kvality, podpora rozhodování a regulace neoprávněného jednání.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.