Zaměstnanci i manažeři operátora O2 ve Velké Británii nebudou vzpomínat na minulý týden v dobrém. Mobilní síť společnosti na dvacet čtyři hodiny vypadla. Pak operátor oznámil, že je vše vpořádku.

Twitter však okamžitě zaplavily příspěvky o tom, že služba i nadále nefunguje. „Stále není možné volat. Díky O2,“ stěžoval si uživatel Ronnie Simon.

„Je to absurdní. Už třináct hodin nemám signál. O2 bude muset udělat víc než se jen omluvit, pokud nechce přijít o zákazníky,“ tweetoval Bethany Kemp. Společnost následně snížila investice do reklamy na sociálních sítích.

Provozovatelé satelitních služeb Skylink a CS Link v České republice mají podobnou zkušenost. Ty zákazníkům prodávaly "bezplatné programy", které se však nakonec ukázaly jako placené.

„Pokud nabízím něco, co nejsem schopen nebo nechci dodržet, je to klamavá reklama. Toto už dál podporovat nebudu,“ uvedl na Facebooku Zdeněk Koblic. „Vaše společnost je jedna velká katastrofa,“ přidala se Alena Zusková.

Nižší investice do marketingu 

Právě smršť negativních ohlasů na sociálních sítí velké konzervativní firmy odrazuje od reklamy v tomto prostoru. Ukazuje to nejnovější studie firmy Pearlfinders.

Ta provedla výzkum, v němž se obrátila na pět tisíc firem. V posledním kvartále minulého roku na 22 % z oslovených firem začalo své investice stahovat. Dalších 14,5 % se k podobnému kroku rozhodlo v prvním pololetí letošního roku. Od konce roku 2011 finanční prostředky vložené do reklamy na sociálních sítích prudce poklesly.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 70 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru