Nákupní zvyklosti Čechů se mění a internetoví obchodníci se musejí přizpůsobovat. Platí to i pro slevové servery, které byly velkým hitem na internetu v loňském roce. Zatímco dříve převažoval zájem o slevy v restauracích a také o nejrůznější masáže a relaxační procedury, dnes jsou na internetu populárnější slevy na nákup módního zboží.

Pokud se obchodníci nestačí přeorientovat včas, mohou se ocitnout v problémech. „Nešťastně skončil například slevový server DealLX.cz, po němž zůstaly milionové dluhy. Svou činnost ukončil také server Traveldiscount.cz, který se specializoval na zlevněné pobyty. Slevy už nenabízí ani jinak úspěšné Aukro.cz,“ shrnuje Marek Numerato, odborník na nákupní chování uživatelů českého internetu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se