Hodnota tuzemského reklamního trhu v prvním pololetí klesla meziročně o 3,4 procenta na 27,3 miliardy korun. Snížila se hodnota inzerce v tisku, rozhlasu i venkovní reklama. Nárůst vykázaly pouze televizní reklama a inzerce na internetu.Informovala o tom dnes společnost Admosphere, která výdaje do reklamy pravidelně monitoruje na základě ceníkových cen.

Nejvíc reklamních investic tradičně získaly televizní stanice, u kterých ceníková hodnota inzerce meziročně vzrostla o 0,7 procenta na 14,335 miliardy korun. V případě tisku se hodnota reklamy snížila o 13,3 procenta na 8,307 miliardy korun. Třetí příčka připadla zobrazované internetové reklamě, kde reklamní investice vzrostly o 23,7 procenta na 2,378 miliardy korun.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se