Internetová společnost Yahoo ve druhém čtvrtletí mírně překonala očekávání analytiků v zisku, ale příjmy z reklam se nepodařilo zvýšit.

Oznámení výsledků přichází necelých 24 hodin poté, co firma uvedla, že firmě začne šéfovat Marissa Mayerová z Googlu. Ta se videokonference s investory ještě nezúčastnila. Server CNBC uvádí, že investoři se nejvíc obávají, co s šéfkou udělá porod prvního potomka, kterého očekává v říjnu.

Zisk na akcii vzrostl na 27 centů, zatímco před rokem to bylo 18 centů. Analytici přitom očekávali zisk okolo 23 centů na akcii.

Čisté příjmy z reklam, které jsou očištěné o provize, vzrostly jen o čtyřicet milionů dolarů na 1,08 miliardy.

Yahoo se oproti loňskému období podařilo zvýšit o dvě procenta příjmy z on-line reklam na 535 milionů dolarů, zatímco příjmy z vyhledávače klesly o procento na 461 milionů dolarů.

Intelu vzrostly tržby

Americký výrobce počítačových čipů Intel měl ve 2. čtvrtletí tržby ve výši 13,5 miliardy dolarů (277,3 miliardy korun). Čtyřprocentní meziroční růst podle agentury Bloomberg odpovídá očekávání analytiků. Společnost také informovala, že dosáhla čistého zisku 2,8 miliardy dolarů, což je o něco méně než před rokem, kdy činil 2,83 miliardy dolarů.

V přepočtu na akcii zisk Intelu činil 57 centů; o něco více, než analytici předpovídali. To z důvodu, že na trhu je méně akcií společnosti.

Intel, který je největším výrobcem počítačových čipů, odhaduje, že ve třetím čtvrtletí bude mít výnosy ve výši 14,3 miliardy dolarů, plus minus 500 milionů dolarů.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru