Pokud chcete prodat film do Ameriky, netočte o tom, jak se žilo za komunismu. Nebo se alespoň postarejte, aby v něm bylo navrch silné obecné téma, radí Milan Popelka českým producentům či režisérům s ambicemi prosadit  seve Spojených státech.

Zkušený hollywoodský manažer s českými kořeny pracuje ve společnosti Film Nation Entertainment specializující se na prodej práv k zahraničním filmům. Byl jedním z hostů panelu Spolupráce s Hollywoodem, který se konal popáté na festivalu v Karlových Varech.

Vedle Popelky v něm radili evropským filmařům agenti zastupující herce, hledači talentů i scénářů nebo producenti.

Strhnout pozornost

Prosadit se v americkém filmovém průmyslu je pro řadu evropských herců či filmařů stále nejvyšší metou. Jenže filmový průmysl, označovaný vžitou nálepkou Hollywood, je spletitý byznys, který funguje podle svých pravidel, jež nejsou na první pohled jasná.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.