Cirkusové číslo "hrazda Americano" se vznáší jako příslib nevídaného zážitku ve třetím filmu animované série Madagaskar. Snímek s podtitulem Nejhledanější v Evropě o víkendu dominoval evropským kinům. Americký hrdina-lev prolétne v tryskových botách nad bazénem s kobrami a ve finále podělí balonky všechny děti světa.

Film o partě zvířat uprchlých z newyorské zoo, která se vrací s cirkusem napříč Evropou do Ameriky, nabízí přesně to, co potěší cílové publikum pětiletých - barvy, pohyb, taškařice. Navíc ale splňuje parametry toho, čemu americká vláda během studené války říkala kulturní diplomacie.

Madagaskar prodává "Ameriku" podobně, jako když Clark Gable seznamoval v roce 1960 v komedii Začalo to v Neapoli místního klučinu s kulinářským výdobytkem jménem hamburger.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.