Cirkusové číslo "hrazda Americano" se vznáší jako příslib nevídaného zážitku ve třetím filmu animované série Madagaskar. Snímek s podtitulem Nejhledanější v Evropě o víkendu dominoval evropským kinům. Americký hrdina-lev prolétne v tryskových botách nad bazénem s kobrami a ve finále podělí balonky všechny děti světa.

Film o partě zvířat uprchlých z newyorské zoo, která se vrací s cirkusem napříč Evropou do Ameriky, nabízí přesně to, co potěší cílové publikum pětiletých - barvy, pohyb, taškařice. Navíc ale splňuje parametry toho, čemu americká vláda během studené války říkala kulturní diplomacie.

Madagaskar prodává "Ameriku" podobně, jako když Clark Gable seznamoval v roce 1960 v komedii Začalo to v Neapoli místního klučinu s kulinářským výdobytkem jménem hamburger.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se