Někteří uživatelé dnes mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví Komerční banky, aplikace také může být zpomalená.

Souvisí to s přechodem na novou verzi webové správy účtu, kterou banka spustila v neděli. Vyplývá to ze sdělení mluvčí Komerční banky Moniky Klucové.

Systém neunesl vysoký počet uživatelů

"Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů," uvedla mluvčí.

Banka podle Klucové zlepšuje službu tak, aby pokryla potřeby klientů. Úpravy by se měly uskutečnit v řádu hodin.

Banka již v předstihu klienty varovala, že problémy s přihlášením mohou trvat až do úterka.

"Z důvodu zvýšené provozní zátěže systémů KB se mohou od 17. června do 19. června vyskytovat delší odezvy v aplikacích," upozornila banka podle serveru iDnes.cz před víkendem.

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru