Zajímá vás, jaký mají efekt prokliky na sociálních sítích, které odkazují na stránku vaší firmy? Víte, jaký konkrétní přínos to vašemu byznysu přinese? Přesně tímto měřením se zabývá mladá IT firma Keboola z pražského Karlína.

Její devítičlenný tým zpracovává data pro velké internetové hráče, jakými jsou Centrum Holdings, Seznam.cz nebo Slevomat.cz. Navíc úzce spolupracuje s českou firmou GoodData Romana Staňka, která získala investory z USA.

Keboola ale investora podle jejího zakladatele v současnosti nechce. Neví, k čemu by jí byl dobrý.

"Dnes investora nehledáme a nepotřebujeme. Má to jednu velkou výhodu – dává nám to obrovskou svobodu si  užívat práci samotnou," říká v rozhovoru pro IHNED.cz zakladatel firmy Petr Šimeček.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se