"Šlo mi jen o hrůzu a strach," prohlásil stvořitel Vetřelce Ridley Scott o svém nejslavnějším filmovém projektu.

Bylo mu dvaačtyřicet a lze snadno uvěřit, že si tehdy opravdu jen chtěl hrát s pocity a nadreálnem, že velmi lehce unikal do světa fantazie a stejně snadno se z něj vracel do reality. Měl na to správný věk a při výdělcích filmu, které přesáhly 100 milionů dolarů, dost peněz na kontě, aby mohl bez újmy na zdraví oba své světy smíchat.

Je mnoho důvodů, proč se z muže, vyrůstajícího za druhé světové války a v rodině, jejímž chlebodárcem byla britská armáda, nestal po úspěchu Vetřelce celoživotní šiřitel filmové hrůzy. A jeho nový snímek Prometheus přidává další z těchto důvodů. Je to opět věk. Ve čtyřiasedmdesáti už Scottovi nestačí jen vyvolat pocit prvotního strachu.

Režisér, v jehož kariéře jsou kasaštyky i propadáky, nás další výpravou do světa sci-fi upozorňuje, abychom se obávali hlavně toho, čím jsme se jako lidé v tisíciletém vývoji stali.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.