Pro Facebook je reklama zlatým dolem, který je zdrojem většiny jejich příjmů. Největší sociální síť světa dokáže pomocí přímé reklamy oslovit téměř miliardu lidí.
Obavy investorů posiluje neschopnost společnosti využít svůj potenciál v inzerci. Dle průzkumu agentury AP až 83 % uživatelů Facebooku na reklamy či sponzorované odkazy nereaguje vůbec, nebo jen občas.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru