Na loňském podzimním ukončení vysílání reklamy na kanálech ČT1 a ČT24 veřejnoprávní České televize podle serveru Médiář.cz vydělala hlavně televize Prima.

Lídr trhu Nova naopak nedokázala přetáhnout víc inzerentů a její podíl na investicích do televizní reklamy v Česku oslabil, píše server s odvoláním na čísla ze středeční prezentace společnosti CME, majitele Novy, pro investory.

Zatímco ČT v prvním čtvrtletí meziročně oslabila o pět procentních bodů, Prima o pět procentních bodů posílila a o dva procentní body v souhrnu rostly také menší stanice. Nova ztratila dva procentní body.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.