Česká spořitelna chce zabránit odchodu svých nejbohatších klientů. Pro lidi, kteří u ní mají úspory a investice alespoň jeden milion korun nebo vydělávají nad sto tisíc korun měsíčně, chystá nový model obsluhy. Změnu se rozhodla avizovat i zaštítěním názvu své mateřské skupiny Erste.
Značku Erste Premier oficiálně představí ve středu.
Nové logo na pobočkách pro nejbohatší klienty tak nahradí dosavadní značku Česká spořitelna Premier. Název Premier používá Česká spořitelna od roku 2010, kdy ho spolu s několika tisíci klientů koupila od tuzemské banky HSBC, která se rozhodla s retailovými službami pro bohaté lidi v Česku skončit a soustředila se na firmy.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru