Česká spořitelna chce zabránit odchodu svých nejbohatších klientů. Pro lidi, kteří u ní mají úspory a investice alespoň jeden milion korun nebo vydělávají nad sto tisíc korun měsíčně, chystá nový model obsluhy. Změnu se rozhodla avizovat i zaštítěním názvu své mateřské skupiny Erste.

Značku Erste Premier oficiálně představí ve středu.

Nové logo na pobočkách pro nejbohatší klienty tak nahradí dosavadní značku Česká spořitelna Premier. Název Premier používá Česká spořitelna od roku 2010, kdy ho spolu s několika tisíci klientů koupila od tuzemské banky HSBC, která se rozhodla s retailovými službami pro bohaté lidi v Česku skončit a soustředila se na firmy.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se