Plánování v umění

Efektivní, dlouhodobý umělecký plán nemusí obsahovat všechny programové projekty na nadcházející roky. Měl by však definovat hlavní programové vrcholy: zásadní, odvážné a náročné počiny, které vyžadují finance a marketingovou kapacitu. Další, menší programy mohou být doplněny později.

Tento plán se může změnit, a také se mění. Jedinečná příležitost, která se vyskytne na poslední chvíli a kterou nelze nevyužít, může nahradit program vhodný pro jakoukoli sezónu. (Finanční prostředky získané pro předčasně ukončený projekt mohou být často přesunuty - s dostatečnou péčí, do jiného projektu.)

I experimentující producenti a umělci, kteří vytvářejí své nejlepší dílo bez plánování, mohou v okamžiku inspirace, s velkým předstihem, plánovat klíčová partnerství, angažmá, turné, vzdělávací aktivity a oslavy výročí. Pro efektivní plánování je třeba pouze rozumného spojení prozíravosti a podnikavosti. 

Tento typ plánování však nelze uspěchat.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se