Plánování v umění
Efektivní, dlouhodobý umělecký plán nemusí obsahovat všechny programové projekty na nadcházející roky. Měl by však definovat hlavní programové vrcholy: zásadní, odvážné a náročné počiny, které vyžadují finance a marketingovou kapacitu. Další, menší programy mohou být doplněny později.
Tento plán se může změnit, a také se mění. Jedinečná příležitost, která se vyskytne na poslední chvíli a kterou nelze nevyužít, může nahradit program vhodný pro jakoukoli sezónu. (Finanční prostředky získané pro předčasně ukončený projekt mohou být často přesunuty - s dostatečnou péčí, do jiného projektu.)
I experimentující producenti a umělci, kteří vytvářejí své nejlepší dílo bez plánování, mohou v okamžiku inspirace, s velkým předstihem, plánovat klíčová partnerství, angažmá, turné, vzdělávací aktivity a oslavy výročí. Pro efektivní plánování je třeba pouze rozumného spojení prozíravosti a podnikavosti.
Tento typ plánování však nelze uspěchat.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi