Škoda Auto v červnu ukončí výrobu vozu Octavia Tour. Nejdostupnějšího modelu řady Octavia vyprodukovala mladoboleslavská automobilka od roku 2004 na 32 000 kusů. Na podzim na ni volně naváže nová připravovaná kompaktní limuzína, řekl v pondělí mluvčí automobilky Jozef Baláž.

Přídomek Tour získala Octavia první generace v okamžiku, kdy byla zahájena souběžná výroba s druhou generací téhož modelu. Automobilka tak měla v nabídce velké auto za malé peníze, uvedl Baláž.

Ve voze Octavia Tour jezdí více než 5500 českých řidičů.

"Ti, kteří doposud váhali, mají nyní poslední šanci. U obchodníků Škoda na ně čekají poslední vozy s bohatou výbavou," řekl Petr Pečenka ze Škoda Auto.

Octavii Tour s motorem 1,4 MPI lze v akční nabídce Trumf pořídit za základní cenu 249 900 korun. Ceník zahrnuje také verzi Combi a výkonnější motor 1,6 MPI. S paketem Trumf Plus za 15 000 korun pak vůz dostává navíc klimatizaci, elektrické ovládání oken vpředu, palubní počítač, tónovaná skla, další čtyři reproduktory navíc a 15palcová kola z lehké slitiny.

Nová Octavia Tour, která se má začít vyrábět v listopadu, by podle automobilky měla stát 282 500.

Octavia je nejúspěšnějším modelem značky Škoda, jen v uplynulém roce si tento vůz pořídilo 390 000 zákazníků. Mezi lety 1996 a 2010 se vyrobilo více než 1,4 milionu vozů Octavia první generace. Dalších 2,5 milionu bylo od roku 2004 doposud vyrobeno v generaci druhé. Novou, třetí generaci modelu Octavia představí automobilka příští rok.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru