Po letech, kdy se operátoři snažili přesvědčit zákazníky, aby se jim namísto kupování kreditu uvázali smlouvou, se situace obrací. Předplacené karty se dočkaly razantního snížení cen a objevují se i nové způsoby dobíjení, díky kterým má být jejich používání stejně pohodlné jako u tarifu.
Operátoři tak chtějí v době klesajících výnosů z volání oslovit především mladší skupiny a seniory. Podíl předplacených karet u nás sice stále dosahuje téměř poloviny všech mobilních čísel, v rámci Evropy jsme ale pod průměrem.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru