Člověk si má jednou za čas udělat radost. To jsem říkala sama sobě, když jsem se rozhodla obětovat svou výplatu a koupit si kabelku. Od nějakého módního domu s patřičně dlouhou minulostí, velkou, koženou, nepřeplácanou, ale zase ne příliš seriózní, zajímavého tvaru, ale ne příliš avantgardní, kterou budu moci nosit do kanceláře, na rozhovory, k džínám i k šatům a která bude na večírku okolním hostům říkat „Dobrý den, já jsem TA kabelka, a kdo jste vy?“ a za kterou mi bude v budoucnu moje dcera líbat ruce, až jí tu vzácnost obřadně předám, aby ji hrdě nosila dál.

Jenže, když přišlo na věc a já měla učinit zásadní rozhodnutí, za kterou krasavici utratím nekřesťanské peníze, byla jsem v koncích. Vybrat si ze záplavy modelů, barev a materiálů jen tu jedinou správnou je nadlidský úkol. Proč jich módní domy chrlí takové množství? Když pomineme módní trendy a ženskou marnivost, je to totiž vynikající byznys.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se