Telefónica chce, aby si zákazníci z prodejen odnášeli přesně nastavený telefon s fungujícím e-mailem a dalšími aplikacemi, a k němu ideálně i datový tarif. Splnění tohoto úkolu budou mít na prodejnách O2 na starost speciálně proškolení zaměstnanci – O2 Guruové.

Koncept bezplatné pomoci a školení pro technicky méně zdatné zákazníky O2 mohlo okoukat od fungujícího systému „géniů“ v prodejnách Apple Store. Stejně jako Apple i Telefónica počítá s tím, že uživatelé, kteří s chytrým telefonem nebudou zápasit a poznají jeho možnosti, budou zařízení intenzivněji používat a utratí ve výsledku více peněz.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se