Korejská značka Hyundai si klade za cíl dohnat a předehnat Škodu na tuzemském trhu. Týdeníku Ekonom to řekl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický.
Za první dva měsíce letošního roku je Hyundai v registracích nových osobních aut druhý. Firma meziročně zvýšila prodeje o 38 procent a patří jí 8,2 procenta českého trhu. Ve stejném období loňského roku byla přitom na čtvrtém místě a měla podíl jen 6,4 procenta.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru