Když Kamil Ziegler před necelými pěti měsíci nastoupil do Sazky, sázkaři v ní týdně utráceli kolem 70 milionů korun. Nový šéf slíbil, že až budou týdenní tržby na 130 milionech, pozve zaměstnance na raut a zazpívá jim vlastní píseň.

„Myslel jsem, že mám čas do pololetí. A vidíte, už jsem zpíval - minulý čtvrtek,“ chlubí se bývalý bankéř, který dnes řídí Sazku.

HN: Bylo těžší splnit slib zaměstnancům, nebo dotáhnout Sazku ke 150milionovým tržbám?

Byl jsem před vystoupením víc nervozní, než když jsem šel představovat restrukturalizační plány. Nikdy před tím jsem veřejně nevystupoval, natož abych zpíval před víc jak dvěma stovkami lidí. Hymnu Sazky jsem napsal na melodii písničky Půlnoční, kterou zpívá Vašek Neckář. Nakonec jsem to zvládl. A slíbil jsem, že až budeme mít tržby 250 milionů týdně, budu zpívat znova.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru