Na začátku byla zpráva od kamarádů, kteří Filipu Šantovi na sociální síti Twitter přeposlali tweet od slovenského designéra Michala Šimkoviče, který dělá v malé rozjíždějící se firmě v americkém Palo Altu. V něm hledal pro svou firmu mladého designéra na stáž.

Šanta se chvíli rozmýšlel, ale pak si řekl, že taková šance se už nemusí opakovat. Odpověděl tedy a přišla mu zpráva, že se přihlásilo dost lidí, vybraný ale bude jen jeden. Chtěl tedy udělat něco, co by ho od ostatních odlišilo.

Za 4 dny měl hotové webové stránky takemetosiliconvalley.com (Vezměte mě do Silicon Valley).

Odpovědi na sebe nenechaly dlouho čekat. Během pár dnů si Filip Šanta mohl vybírat z nabídek od Twitteru nebo z WhatsApp. Rozhodl se ale pro startupovou firmu. "Nikdy jsem neměl ambice být ve velké firmě, vždycky jsem chtěl jít do startupu," říká v rozhovoru pro IHNED.cz Filip Šanta.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?