"Evropa bez Řecka je jako dítě bez rodného listu" je jeden ze sloganů, které si od někdejšího francouzského prezidenta Valéryho Giscarda d'Estainga vypůjčil tvůrce reklamních kampaní Peter Economides. Ten nyní stojí za kampaní "Dejte Řecku šanci", kterou v uplynulých dnech otiskly nejen přední světové finanční tituly jako Financial Times, Wall Street Journal, ale i německý bulvární deník Bild.

Economides totiž dostal úkol zlepšit pošramocený obrázek Řecka a Řeků ve světě. S podobnými úlohami má bohaté zkušenosti. V roce 1997 se podílel na krocích, které měly vylepšit image tehdy tápající technologické společnosti Apple. Výsledkem byla obří kampaň s hlavním mottem "Think different".

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru