Víno, které není pro každého, jak zněl marketingový slogan vinařství Kolby, má nového vlastníka. Od nových vládců nad Sazkou, skupin PPF a KKCG ho koupila společnost Rosso Steel.

Kolby bylo spojené hlavně s předchozím ředitelem Sazky Alešem Hušákem, který ho zahrnul do svého impéria dceřiných společností loterijní společnosti.

Vinařství takřka exkluzivně dodávalo svou produkci do O2 Arény a do Sazky, která víno používala pro své marketingové účely.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.