Státní zemědělská a potravinářská inspekce (SZPI) při kontrolách zjistila, že společnost Penny Market stále prodává pod označením "česká kvalita" výrobky zahraničního původu.

Na problém přitom kontroloři upozornili už koncem minulého týdne a nařídili výrobky přeznačit. Vedoucí marketingu a komunikace firmy David Kovář sdělil, že Penny Market podal proti rozhodnutí SZPI námitky.

"Při namátkových kontrolách provozoven se ukázalo, že centrála neinformovala kontrolované provozovny o uloženém opatření, a klamavě označené výrobky tak byly stále nabízeny spotřebitelům," uvedl mluvčí SZPI Michal Spáčil. "Do vyřešení vzniklé situace nebudeme v zájmu zachování objektivnosti věc dále komentovat," uvedl Kovář.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru