Přes čtyřicet procent zboží se prodalo v loňském roce ve slevě nebo jinak zvýhodněné. Zákazníci už mnoho druhů zboží nakupují jen v akci. Pro řetězce i dodavatele je ale tento stav dlouhodobě neudržitelný. Ničí jim marže a tím i zisky.

V Česku je navíc podle studií společnosti Nielsen jedna z nejhustších sítí hypermarketů. Na milion obyvatel jich připadá 26. Obchodníci proto hledají cesty, jak se ve velké konkurenci odlišit jinak.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Zákazníci si zvykli na slevy, které se pro maloobchodníky staly nutností. Zároveň jim ale snižují marže, což je pro některé řetězce dlouhodobě neudržitelné. Obchodníci proto hledají cesty, jak se odlišit od konkurence, než jen nízkou cenou.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.