Kouzlo módního domu Hermès přitahuje různé druhy lidí. Britská královna Alžběta II. se už desítky let neobejde bez jemných hedvábných šátků a pro pohádkově bohaté hráče koňského póla je hlavním dodavatelem koňských sedel. Hvězdy typu Victorie Beckhamové či Madonny mají doma sbírku legendárních kabelek „birkinek“ a mladé dívky tráví celé léto na brigádě, aby si za výdělek mohly koupit alespoň malou drobnost.

Skupinu LVMH, společnost vlastnící luxusní značky, jako je Louis Vuitton, výrobce šampaňského Moët Hennesy a desítky dalších včetně Guerlain, Kenzo nebo Givenchy, ale Hermès přitahuje ze zcela jiného důvodu. Je to totiž jedna z nejúspěšnějších značek na trhu, a to i navzdory ekonomické krizi, která ostatní módní domy válcuje.
Hermès se podařilo za první polovinu loňského roku vydělat 1,5násobně více než v předchozím roce.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.