Cena Dacie Logan sice ke konci kariéry začínala na 159 900 korunách, což z něj v poslední době dělalo druhé nejdostupnější nové auto na českém trhu, ale podle údajů z českého zastoupení Renaultu, pod který Dacia spadá, se i tak prodávaly jen přibližně dva až tři kusy za měsíc. Jako první o tom informoval server Vybermiauto.cz.

Většina zákazníků dávala přednost ještě levnějšímu, z hlediska velikosti srovnatelnému a kvalitněji vyhlížejícímu Renaultu Thalia, který patří stejně jako Dacia Logan mezi malé sedany. Z palety dacií pak Logan kanibalizovaly novější modely: výrazně větší a prostornější kombi Logan MCV a pětidveřový hatchback Dacia Sandero.

Logan byl na český trh uveden v listopadu 2004 a v prvních letech prodeje šlo o bestseller. Například v roce 2005 se jej podle statistik Svazu dovozců automobilů na našem trhu prodalo 2542 kusů. Přes první plány prodávat Logan pouze na méně rozvinutých trzích se velmi dobře uchytil i v nejbohatších státech. Například v Německu ale jeho prodej skončil už loni na jaře.

Ukončením prodeje Loganu v Česku téměř vymírá kategorie malých sedanů, tedy čtyřdveřových aut s velkým kufrem, ale malým přístupem do něj prostřednictvím víka. Kromě Renaultu Thalia se na českém trhu prodává už jen jeden malý sedan – Chevrolet Aveo.