Nový model určený pro indický trh Škoda Rapid si během prvního měsíce od svého uvedení koupilo 957 lidí. Vyplývá to z výsledků o prodejích aut na indickém trhu za listopad. Rapid se se svým prodejem vyšvihl po vstupu na trh na 38. místo.

Česká automobilka Škoda Auto zahájila sériovou výrobu nové kompaktní limuzíny Rapid v indickém závodě v Pune letos v říjnu. Rapid je po modelu Fabia druhým vozem značky Škoda, který se v něm vyrábí. Vedle podniku v Pune vyrábí Škoda v Indii své vozy v závodě v Aurangabádu, a to modely Superb, Laura a Yeti.

Rapid je jedním z prvních kroků, kterým Škoda Auto nově posiluje svoje mimoevropské aktivity, přičemž uvádí, že indický trh hraje jednu z centrálních rolí.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se