Princip výdejního automatu je prostý, za peníze vydá věc, kterou po něm chceme. Reklamní kampaň v Britské Kolumbii ale stroj vybavila jinou schopností. Za každou odezdanou cigaretu dostal kuřák dárek. Mohl to být džus, sladkosti, míčky, sluneční brýle, pálky na badminton či tužky. Prostě cokoliv, co zaměstná nepokojné ruce kuřáků.

Podle organizace Quitters Unite spolykal jejich "jedlík cigaret" za den 150 kousků. Pokud jde o pití coca-coly, je tendence automatů opačná. Firma vloni upravila na několika školách své červené plechové "výdejny" na automaty na štěstí. Školáci dostávali plechovky, které si nikdo neobjednal, ale také květiny, balónky, pizzu, obří bagetu.


VIDEO: Za cigaretu vloženou do automatu dostal kuřák odměnu.

Video

 

Připraveno ve spolupráci s týdeníkem Marketing & Media

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru