Česká metropole obsadila deváté místo v žebříčku, který posuzuje, jak jsou evropská města připravena na nákupní turistiku. Praha výrazně předčila své konkurenty v kategorii zaměřené na praktičnost. V průměrné délce otevírací doby obchodů ve městě byla první.

Nejhoršího výsledku naopak Praha dosáhla v kategorii dostupnosti, kdy hodnocení negativně ovlivnilo kolísání české koruny vůči hlavním mezinárodním měnám. Až za Prahou skončil například Milán na 11. místě nebo Vídeň, která byla ještě o jednu příčku níže.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se