Investorem je fond Credo Ventures, do nějž vložili peníze hlavně čeští a slovenští internetoví a IT milionáři. Intellitix Kanaďan Grimaux spoluzaložil se svým spolupracovníkem z Ticketpro Martinem Enaultem v roce 2010.
Společnost se zabývá vývojem a dodáváním vstupenek na festivaly a různé kulturní nebo sportovní akce v podobě bezkontaktních čipů v náramcích. Vstup na místo konání akce je tak výrazně rychlejší, a navíc toto řešení takřka nelze podvést či obejít a omezuje se tak i překupnictví vstupenek. Technologie RFID čipů navíc umožní i sledovat, které sektory se zaplňují rychleji, a lépe „řídit“ dav příchozích návštěvníků. Do budoucna plánuje společnost využít čipy i jako elektronické peněženky třeba pro nákupy občerstvení na festivalech.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru