Téměř dva miliony korun dal miliardář Andrej Babiš za inzerci v novinách, v níž oznamuje vznik nového politického hnutí ANO 2011 (Akce nespokojených občanů). „Stálo mě to 1,8 milionu korun,“ sdělil týdeníku Ekonom.

Inzeráty se v pátek objevily mimo jiné v denících Mladá fronta Dnes, Sport, Aha, Blesk, v regionálních denících a  na řadě internetových serverů.

Příprava na politickou stranu?

Babišovo hnutí,  které si klade za cíl „vytvořit spravedlivější společnost, funkční a právní stát“ s důrazem na boj s korupcí, už podpořila řada význačných podnikatelů a manažerů. Mimo jiné Jiří Šimáně (Unimex), Radim Passer (Passerinvest), Jannis Samaras (Kofola), Oldřich Šlemr (Česká gumárenská), Martin Blaškovič (HTC Holding), Pavel Juříček (Brano) či Magdalena Souček (Ernst & Young) - tito podnikatelé jsou uvedeni na seznamu podporovatelů na internetových stránkách hnutí.

Babiš nevylučuje, že by se hnutí mohlo časem transformovat v novou politickou stranu, která se zúčastní parlamentních voleb v roce 2014.