Generální ředitel Sparu ČOS Martin Ditmar (na fotografii) spolu s představením značky zároveň předeslal další směr, kterým se chce společnost na českém trhu ubírat. V posledním roce se podle slov Ditmara kromě otevření supermarketu v Jahodnici nezaměřovali na další expanzi, hledali totiž správnou velikost a formu. Na příští rok plánuje Spar otevřít další formát prodejen – koncept malých prodejen city store. Další vývoj Sparu se podle Ditmara týká právě sortimentu. "Spar si hledal toho správného zákazníka a nevěděl, jak na něj zacílit," řekl. V průběhu roku v tomto ohledu zkusil dovoz specialit (např. drůbež z Francie) a v září zahájil kampaň zaměřenou na čerstvost, která se týká hlavně pečiva. Nově uvedená značka, jež je již 24. privátní značkou Sparu, přináší do prodejen prémiové výrobky zaměřené na kvalitu.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se