Z firmy téměř na zavření pomohl vybudovat výrobce, který je dnes schopen konkurovat americkým gigantům Coca-Cola a PepsiCo.

Marián Šefčovič přitom začínal nenápadně – jako obchodní zástupce firmy Santa nápoje, která skomírající Kofolu v roce 2002 koupila. Společnost přejala tradiční název Kofola a mohutně investovala do výroby a podpory značky.

A podařilo se nevídané – firma začala růst o deset až třicet procent ročně. „Když jsem do firmy nastoupil, obrat činil 80 milionů korun. Dnes osmdesát milionů děláme na Slovensku za půl měsíce,“ říká Šefčovič, který se stal v září z šéfa slovenské Kofoly obchodním ředitelem společnosti pro celé Česko i Slovensko.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru