Parfém za polovinu, sportovní oblečení nebo domácí elektronika s výraznou slevou proti kamenným obchodům. Nabídky některých e-shopů se často nelíbí nejen tradiční konkurenci, ale i výrobcům, kteří chtějí mít kontrolu nad prodejem svých produktů po internetu. Proti jejich snaze takovýto prodej vyloučit se ale teď postavil Soudní dvůr Evropské unie.

Výrobci tak nejenže nemohou určovat konečné ceny zboží, nemohou ani zakázat, aby se po internetu jejich parfémy nebo kabelky vůbec prodávaly. Přitom například pro luxusní značky, jako je Luis Vuiton, je marketingová strategie výhradně osobního prodeje běžná.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se