Do roku 2013 chce Česká pojišťovna navýšit svůj podíl na trhu na 30 procent. V posledních několika letech byl přitom trend spíše opačný. K třetinovému podílu můžou firmě dopomoci i případná převzetí menších konkurentů a modernizace současné sítě poboček.

"Předpokládám, že do konce roku 2013 bude 200 ze současných 450 poboček vypadat úplně jinak než na co jsou naši klienti dnes zvyklí. Teď dokončujeme výběrové řízení," říká v rozhovoru pro Hospodářské noviny Pavel Řehák, šéf České pojišťovny.

Kromě investic na domácím trhu ale v rozhovoru pro HN zmiňuje Řehák například i očekávaný růst cen povinného ručení. "Úroveň cen povinného ručení na trhu je tak nízko, že jediný vývoj, který se dá předvídat je, že sazby půjdou opět nahoru," doplňuje.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru