Týdeník Ekonom bude od 6. října vycházet v nové, modernizované podobě odpovídající požadavkům na prestižní ekonomický zpravodajsko-analytický týdeník.
„Změní se formát, logo, titulní strana, vnitřní layout i obsah. Ekonom nabídne podstatně více informací i analýz z české i světové ekonomiky a byznysu. Magazín bude kompaktnější a elegantnější než dosud,“ vypočítává šéfredaktor Ondřej Neumann.
Vnitřní struktura Ekonomu se zjednoduší z dosavadních 14 na pět hlavních rubrik - zoom, top, politika & byznys, téma a inspirace.
Autorem nové grafické podoby sledující moderní světové trendy je Jan Vyhnánek, který zároveň navrhl úpravu formátu, inspirovanou aktuální velikostí týdeníků The Economist, Bloomberg Businessweek, Newsweek nebo Time.
Díky této změně bude Ekonom prvním časopisem na českém trhu s kompaktním formátem, jehož nespornou výhodou je nejen efektivnější redakční zpracování a práce s grafikou, ale také podstatně větší čtenářský komfort.
Proč se týdeník Ekonom po grafické i obsahové stránce změnil? Co se vám na něm líbí, nebo naopak nelíbí?
Ptali jste se Ondřeje Neumanna, šéfredaktora týdeníku Ekonom. Na dotazy čtenářů odpovídal v pondělí 10. října.