Pro úspěch v podnikání je třeba skvělý nápad, hodně práce a mít také trochu štěstí. Často ale může pomoci inspirace myšlenkami těch, kteří už v byznysu prorazili. Tuzemští čtenáři jsou přitom podle oslovených odborníků stále náročnější. "Před lety lidé doslova hltali cokoliv týkající se rychlého zbohatnutí. Dnes vybírají kvalitní literaturu, která se osvědčila ve vyspělých zemích," říká Zdeněk Fekar, mluvčí sítě knihkupectví Kanzelsberger.

V Česku se ročně prodá zhruba 57 milionů knih za 11 miliard korun. Průměrná cena knihy činí podle nedávného průzkumu Ústavu pro českou literaturu a Národní knihovny dvě stě korun.

Zeptali jsme se českých podnikatelů, která kniha týkající se podnikání a byznysu je v životě nejvíce oslovila.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru