Analytická společnost Forrester zveřejnila prostřednictvím agentury Reuters aktuální informace ze studie věnované tabletům. Základní zjištění studie uvádí, že se během roku 2011 prodá celkem 48,2 milionů tabletů. Většina z nich bude na sobě mít logo s nakousnutým jablkem. V USA má podíl Apple dosáhnout 80 procent, v Evropě má Apple přenechat konkurenci asi 30 procent trhu.

Zajímavé je geografické rozdělení trhu s tablety. Podle Forresteru je největší trh USA - představuje celou polovinu všech prodaných tabletů. Region EMEA (Evropa, Střední východ, Afrika) je druhý s 30 procenty globálních dodávek tabletů. Dalších 15 procent tabletů se prodá v Asii a pouhých 5 procent v zemích Jižní Ameriky.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se