Pokoj menší než deset metrů čtverečních, bez oken, kde se platí extra za ručník, mýdlo či televizi. Pro někoho noční můra, pro jiného výhodná nabídka. Hotelové řetězce v době krize následují příkladu nízko-nákladových leteckých společností a nabízejí levnější "holé" služby. O novém trendu píše španělský deník El País.

Bývaly doby, kdy letenka běžně zahrnovala uvítací drink, burské oříšky a nahřátou přikrývku. Dnes již nikdo, kdo chce letět do Londýna za méně než 100 eur, takové rozmazlování nečeká, komentuje deník.

Hotelový řetězec Tune, který chce do roku 2015 provozovat sto hotelů především v Asii a Evropě, chce uspět právě s konceptem "no frills". Dobrá cena, základní služby.
Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se