Vlastník Pivovarů Staropramen, skupina StarBev, chystá expanzi na zahraničních trzích. Investoval 1,2 miliónu eur do modernizace návštěvnického centra v Praze a marketingové kampaně, rozšiřuje licenční výrobu.

Mluví o dvouciferném růstu prodeje Staropramene v sedmi zemích, kde skupina kromě Česka působí.

„Nedávná krize měla výrazný dopad i na naše prodeje, s loňským rokem spokojeni nejsme, ale letos se situace už viditelně zlepšuje. Prodeje Staropramene v zemích, kde působíme, rostou ve dvouciferných číslech,“ vyjádřil se generální ředitel StarBevu Alain Beyens.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se