Automobilka Škoda v tichosti poupravila své nové logo. Chce, aby budilo "výraznější vizuální dojem" a bylo možno jej použít i na "tmavém pozadí".
Barvy loga i okřídlený šíp zůstávají stejné, změn si lze všimnout na výraznějším orámování šípu, kruh okolo loga bude světlejší. Informoval o tom server novinky.cz.
Škoda o podobě nového loga mimo automobilku prakticky vůbec nehovořila, například tiskové oddělení automobilky ke změně nepřipravilo žádnou zprávu.
Češi nakupují starší octavie v Německu. Dovoz ojetých škodovek stoupl o 15 % - čtěte ZDE
Němci si škodovky pochvalují víc než BMW, nejlepší je Volvo - čtěte ZDE
Nové logo se na oficiálních materiálech objevilo 1. července, od 15. července se používá i v reklamách. Na automobilech se nové logo objeví od roku 2012.
Upravené logo vychází z nové podoby, které automobilka představila v březnu na autosalonu v Ženevě.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru