Český rozhlas chystá akci na vymáhání dluhů na koncesionářských poplatcích z let 2008 až 2010, napsal v pondělí server Médiář.cz, kterému to potvrdil mluvčí rozhlasu René Zavoral. Celkem chce ČRo tímto způsobem získat 130 milionů korun. Český rozhlas podle serveru nejdřív v tendru vybere advokátní kancelář, která bude vymáhání pohledávek řídit.

Vymáhání pohledávek by se mělo týkat právnických i fyzických osob. "Zahájili jsme přípravu výběrového řízení na soudní řešení pohledávek z rozhlasového poplatku," sdělil serveru Zavoral. "Nejedná se o jednorázovou akci, ale o dlouhodobější spolupráci s vybranou advokátní kanceláří, která by Český rozhlas v těchto hromadných žalobách na dlužníky rozhlasového poplatku zastupovala," dodal mluvčí.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru